Spaar voor gratis overnachtingen met Radisson Rewards
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Radisson Hotel Group heeft recentelijk haar loyaliteitsprogramma vernieuwd. Met het Radisson Rewards programma willen ze consumentgerichte en gepersonaliseerde voordelen en beloningen aanbieden aan de leden van het programma. Vanaf het moment dat iemand lid wordt van het programma ontvangt het lid gelijk voordelen.
Leden van het Radisson Rewards programma kunnen punten verdienen door het boeken van hotel overnachtingen, eten in het restaurant van het hotel, bestellen van roomservice en het boeken van vergaderingen en evenementen. Verder kunnen leden ook punten verdienen bij partners van het programma, denk hierbij aan autoverhuur of tours en activiteiten op de bestemmingen. Ook kunnen leden bonuspunten verdienen door een vriend lid te maken van Radisson Rewards, hierbij ontvangt een lid de bonuspunten pas na het eerste verblijf van de vriend.
Voordelen
Leden ontvangen een speciaal tarief op een deel van de accommodaties. Dit houdt in dat alle leden 10% korting ontvangen op hun verblijf in meer dan 640 accommodaties in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië en Oceanië. Verder kunnen leden elke combinatie van punten en contant geld gebruiken voor kortingen of een gratis overnachting. Hoewel deze kortingen voor alle leden van het programma gelden bestaat het programma uit meerdere levels (Club, Premium, VIP) en verschillen andere voordelen per leven. Het programma bestaat uit de levels Club, Premium en VIP.
Club leden ontvangen:
Premium leden ontvangen:
VIP leden ontvangen:
*De discount booster houdt in dat leden hun korting kunnen verhogen door het aantal punten dat ze verdienen te verminderen.
Om gebruik te maken van meer voordelen kunnen leden punten kopen. Punten kunnen gekocht worden in hoeveelheden van 1.000 tot maximaal 250.000 punten per account per kalenderjaar.
Duurzaamheid
Eén van de prioriteiten van Radisson Hotel Group is duurzaamheid. Hierom kunnen leden hun hotelverblijf koolstofneutraal maken door 325 punten per dag in te wisselen. Op deze manier wordt de ecologische voetafdruk van hun verblijf gecompenseerd, dit is een unieke optie voor loyaliteitsprogramma’s in de hotellerie.
Radisson Rewards for Bookers and Planners
Het Radisson Rewards programma is ook beschikbaar voor ‘bookers and planners.’ Hierbij is het voor organisaties mogelijk om punten te sparen bij het boeken van hotelovernachtingen, vergaderingen en evenement voor klanten, collega’s of zichzelf. Hierbij kunnen organisaties van speciale voordelen genieten gericht op ‘bookers and planners.’
Personalisatie
Het doel van het programma is om het meest gepersonaliseerde loyaliteitsprogramma in de hotellerie te zijn. Radisson Rewards biedt keuzes op basis van de voorkeuren van de gasten en hun eerdere verzoeken. Leden ontvangen een uitgebreid ledenprofiel waar speciaal op maat gemaakt voordelen aangeboden kunnen worden. Het is de bedoeling dat leden in hun persoonlijke profiel alles kunnen bijhouden, van eerdere boekingen en facturen tot aan favoriete hotels en tours. Dit geeft Radisson Rewards veel inzicht in de behoeften en wensen van hun gasten, waar ze vervolgens weer op kunnen inspelen.
Radisson Hotel Group wil met het Radisson Rewards programma iets persoonlijks en unieks bieden om hotelgasten aan hun en hun partners te binden.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.