Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

T-Mobile Extra

Als abonnee van T-Mobile kun je sparen voor cadeaus, uitjes en korting met het T-Mobile Extra programma. Aanmelden voor het programma kan via My T-Mobile. Voor aanmelding krijgen abonnees 15 punten cadeau.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over het T-Mobile Extra programma waarbij klanten kunnen sparen voor korting, cadeaus en uitjes.
Redactie LoyaltyFacts
31 januari 2010
LOYALTY PROGRAM
CASE

T-Mobile Extra

Als abonnee van T-Mobile kun je sparen voor cadeaus, uitjes en korting met het T-Mobile Extra programma. Aanmelden voor het programma kan via My T-Mobile. Voor aanmelding krijgen abonnees 15 punten cadeau.

Lees hier meer over het T-Mobile Extra programma waarbij klanten kunnen sparen voor korting, cadeaus en uitjes.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

T-Mobile Extra
T-Mobile
Telecom
Nederland
Onbekend

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
T-Mobile Extra
Geen
Abonnees laten sparen voor voordelen
Actief
T Mobile logo
T Mobile logo
T-Mobile
T-Mobile
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.
Als abonnee van T-Mobile kun je sparen voor cadeaus, uitjes en korting met het T-Mobile Extra programma. Aanmelden voor het programma kan via My T-Mobile. Voor aanmelding krijgen abonnees 15 punten cadeau.

Sparen
Het sparen van punten gaat automatisch: voor elke euro op de factuur van de abonnee ontvangt hij of zij 1 spaarpunt. Je spaart totdat je contract bij T-Mobile afloopt, en verleng je je contract, dan neem je je punten mee.

 

Deelnemers kunnen ook extra punten verdienen met diverse acties, zoals het geven van je mening in een enquête en het leveren van een bijdrage aan het T-Mobile forum.

 

Verzilveren
Deelnemers kunnen hun punten verzilveren voor diverse cadeaus, uitjes en kortingen:

  • Korting op telefoons en telefoonaccessoires in de T-Mobile shops
  • Cadeaus uit de online T-Mobile Extra catalogus, zoals speelgoed en keukengerei, maar ook uitjes, zoals een entree voor een pretpark of dierentuin. Alle cadeaus kun je volledig met je punten bestellen. Voor een aantal artikelen is er ook een bijbetaal mogelijkheid.
  • Een donatie aan War Child
  • 5 euro factuurkorting op je telefoonfactuur


T-Mobile Extra Case Facts

  • Voor PrePaid-klanten is er een ander programma, namelijk PrePaid Surpise. Iedere keer dat een PrePaid-klant zijn beltegoed opwaardeert, ontvangt hij een sms waarmee hij kan meespelen in PrePaid Surpise. Hij maakt dan kans op één van de 500 hoofdprijzen van de maand. Daarnaast kun je altijd een T-Mobile surprise uitkiezen. Dat zijn extra Mb’s, belminuten, sms’jes of PrePaid tegoed.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events