Het loyaliteitsprogramma Thalys TheCard kent drie verschillende statussen, namelijk Silver, Gold, Platinum en Platinum+. De status wordt bepaald aan de hand van de reisfrequentie van de klant. Hoe hoger de status, hoe sneller er gespaard wordt. De lant start met Silver status. Vanaf 10 reizen krijgt de klant de Gold status, vanaf 28 reizen Premium status en vanaf 100 reizen Platinum+ status. Daarnaast nemen de voordelen en privileges toe naarmate de status hoger is.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Voor deelname aan het programma is een registratie op www.thalysthecard.com nodig. Na de gratis inschrijving ontvangt het lid een persoonlijk Thalys-nummer en zijn Thalys TheCard-kaart. Met deze kaart kan de klant deelnemen aan het spaarprogramma en heeft hij recht op exclusieve privileges en voordelen.
Klanten die deelnemen aan het programma ontvangen voor elke reis spaarpunten in de vorm van zogenaamde Miles. Deze Miles worden toegekend voor aanvang van de reis, bij de aankoop van het ticket, waarbij leden hun persoonlijke Thalys-nummer moeten opgeven. De gespaarde miles kunnen online verzilverd worden voor Thalys reistickets.
Naast het spaarprogramma biedt TheCard nog meer voordelen. Zo hebben deelnemende klanten gratis toegang tot exclusieve lounges op de verschillende stations. Daarnaast ontvangen zij korting bij verschillende musea, korting bij Relay winkels en korting op skiverhuur.
Deelnemers aan het programma worden door Thalys op de hoogte gehouden over ontwikkelingen in het programma.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.