Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Thalys TheCard

Het loyaliteitsprogramma Thalys TheCard kent drie verschillende statussen, namelijk Silver, Gold, Platinum en Platinum+. De status wordt bepaald aan de hand van de reisfrequentie van de klant. Hoe hoger de status, hoe sneller er gespaard wordt. De lant start met Silver status. Vanaf 10 reizen krijgt de klant de Gold status, vanaf 28 reizen Premium status en vanaf 100 reizen Platinum+ status. Daarnaast nemen de voordelen en privileges toe naarmate de status hoger is.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over het TheCard programma van Thalys waarbij klanten kunnen sparen voor reistickets en meer.
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2011
LOYALTY PROGRAM
CASE

Thalys TheCard

Het loyaliteitsprogramma Thalys TheCard kent drie verschillende statussen, namelijk Silver, Gold, Platinum en Platinum+. De status wordt bepaald aan de hand van de reisfrequentie van de klant. Hoe hoger de status, hoe sneller er gespaard wordt. De lant start met Silver status. Vanaf 10 reizen krijgt de klant de Gold status, vanaf 28 reizen Premium status en vanaf 100 reizen Platinum+ status. Daarnaast nemen de voordelen en privileges toe naarmate de status hoger is.

Lees hier alles over het TheCard programma van Thalys waarbij klanten kunnen sparen voor reistickets en meer.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

TheCard
Thalys
Vervoer
Europa
Juni 2009

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Privileges & tickets
Klantenkaart
Sparen voor reistickets & extra’s
Actief
Het Thalys logo.
Het Thalys logo.
Thalys
Thalys
Thalys, opgericht in 1996, is de multiculturele speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer tegen hoge snelheid in vier landen, Frankrijk, België, Nederland en Duitsland, heeft kunnen waarmaken.
Thalys, opgericht in 1996, is de multiculturele speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer tegen hoge snelheid in vier landen, Frankrijk, België, Nederland en Duitsland, heeft kunnen waarmaken.
Het loyaliteitsprogramma Thalys TheCard kent drie verschillende statussen, namelijk Silver, Gold, Platinum en Platinum+. De status wordt bepaald aan de hand van de reisfrequentie van de klant. Hoe hoger de status, hoe sneller er gespaard wordt. De lant start met Silver status. Vanaf 10 reizen krijgt de klant de Gold status, vanaf 28 reizen Premium status en vanaf 100 reizen Platinum+ status. Daarnaast nemen de voordelen en privileges toe naarmate de status hoger is.

Deelname aan Thalys TheCard

Voor deelname aan het programma is een registratie op www.thalysthecard.com nodig. Na de gratis inschrijving ontvangt het lid een persoonlijk Thalys-nummer en zijn Thalys TheCard-kaart. Met deze kaart kan de klant deelnemen aan het spaarprogramma en heeft hij recht op exclusieve privileges en voordelen.

Sparen

Klanten die deelnemen aan het programma ontvangen voor elke reis spaarpunten in de vorm van zogenaamde Miles. Deze Miles worden toegekend voor aanvang van de reis, bij de aankoop van het ticket, waarbij leden hun persoonlijke Thalys-nummer moeten opgeven. De gespaarde miles kunnen online verzilverd worden voor Thalys reistickets.

Voordelen

Naast het spaarprogramma biedt TheCard nog meer voordelen. Zo hebben deelnemende klanten gratis toegang tot exclusieve lounges op de verschillende stations. Daarnaast ontvangen zij korting bij verschillende musea, korting bij Relay winkels en korting op skiverhuur.

Communicatie

Deelnemers aan het programma worden door Thalys op de hoogte gehouden over ontwikkelingen in het programma.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events