Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Thank you Citibank

Thank You  Citibank is een spaarprogramma voor klanten die een Citibank creditcard of bankrekening hebben. Het doel van het programma is om klanten te binden aan Citibank en gebruik van diensten te stimuleren. Klanten van Citibank die in het bezit zijn van een Citibank creditcard en/of bankrekening kunnen zich registreren op de website thankyou.com.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over het Thank You programma van Citibank waarbij klanten kunnen sparen voor geld, producten en meer.
Redactie LoyaltyFacts
25 februari 2011
LOYALTY PROGRAM
CASE

Thank you Citibank

Thank You  Citibank is een spaarprogramma voor klanten die een Citibank creditcard of bankrekening hebben. Het doel van het programma is om klanten te binden aan Citibank en gebruik van diensten te stimuleren. Klanten van Citibank die in het bezit zijn van een Citibank creditcard en/of bankrekening kunnen zich registreren op de website thankyou.com.

Lees hier alles over het Thank You programma van Citibank waarbij klanten kunnen sparen voor geld, producten en meer.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Thank You
Citibank
Financieel
Verenigde Staten & Canada
2004

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Sparen voor voordeel
Website & CreditCard
Klanten stimuleren om hun CreditCard te laten gebruiken
Actief
Citibank logo
Citibank logo
Citibank
Citibank
Citibank is onderdeel van de multinational Citigroup en is de consumenten divisie van de financiële services die de multinational biedt. Citibank is opgericht in 1812 en is wereldwijd actief met 3777 locaties in 36 landen.
Citibank is onderdeel van de multinational Citigroup en is de consumenten divisie van de financiële services die de multinational biedt. Citibank is opgericht in 1812 en is wereldwijd actief met 3777 locaties in 36 landen.
Thank You  Citibank is een spaarprogramma voor klanten die een Citibank creditcard of bankrekening hebben. Het doel van het programma is om klanten te binden aan Citibank en gebruik van diensten te stimuleren. Klanten van Citibank die in het bezit zijn van een Citibank creditcard en/of bankrekening kunnen zich registreren op de website thankyou.com.

Leden van het Thank You programma ontvangen punten voor het online betalen van rekeningen en het doen van aankopen met de creditcard. Leden die zowel een creditcard als een bankrekening hebben, ontvangen het dubbele aantal punten. Dit is echter niet de enige manier voor leden om punten te sparen. Leden sparen bij aankoop van producten in de shop ook punten.

 

Leden van het Thank You programma kunnen de punten op verschillende manieren verzilveren:

 

  • De punten kunnen omgeruild worden voor geld.
  • De punten kunnen worden verzilverd bij vele partners waaronder Amazon.com en Sony Music Entertainment.
  • De punten kunnen aan een goed doel geschonken worden.

 

Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat de leden van het Thank You programma erg tevreden zijn over het Thank You programma. Ook is gebleken dat de klanten van Citibank die aangesloten zijn bij het Thank You programma aanzienlijk winstgevender zijn.

 

Thank you Citibank Case Facts

  • Het Thank You programma heeft in 2010 een Colloquy award gewonnen voor beste loyalty programma.
  • De Thank You website heeft meer dan twee miljoen verschillende bezoekers per maand.
  • De redemptie is verdubbeld in de laatste vijf jaar. Dit komt doordat meer mensen zich aan hebben gesloten en het aantal verzilveringmogelijkheden vergroot is.

 

 


Quote
Maura Markus, President, Citibank North America Retail op www.thefreelibrary.com:

“Citibank Checking with ThankYou Network is one way of ensuring that our banking customers not only are thanked for their business but rewarded for their everyday banking activities.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events