TOMS heeft een loyaliteitsprogramma opgezet volledig anders dan de rest. Bij het programma van TOMS sparen klanten niet voor punten die ze in kunnen wisselen voor kortingen, maar wordt er een beroep gedaan op het maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel van de klant.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
TOMS One for One programma werkt als volgt: Kopen – Plannen – Helpen – Geven
Kopen
De verkoop van schoenen, brillen, koffie en tassen van TOMS is de drijvende kracht achter het TOMS One for One model. Bij elke aankoop die een klant doet, helpt TOMS een mens in nood.
Plannen
Het TOMS Giving Team stelt samen met de Giving Partners een plan van aanpak op.
Helpen
TOMS faciliteert in het leveren van op maat gemaakte producten, diensten en logistieke oplossingen en steunt onder meer lokale productie.
Geven
TOMS Giving Partners levert de producten en diensten van TOMS en steunen daarmee duurzame en verantwoorde programma’s voor de gemeenschappen in nood.
Met elke TOMS aankoop die je doet, helpt TOMS een mens in nood. Zo geeft TOMS voor ieder paar schoenen dat je aanschaft een paar schoenen aan een kind in een ontwikkelingsland. Bij het aanschaffen van TOMS eyewear zorg je ervoor dat mensen in nood een volledig oogonderzoek kunnen krijgen van medische professionals.
Elke pak koffie van TOMS Roasting Co. Is goed voor 140 liter veilig drinkwater, waar iemand in nood een week mee doet. En met ieder gekochte TOMS tas helpt de koper mee aan het opleiden voor een vroedvrouw en het aanschaffen van materialen die onmisbaar zijn voor een veilige bevalling.
TOMS geeft zo klanten het gevoel dat hun waarden ook wordt gedeeld door het bedrijf en dat ze, door aankopen te doen bij TOMS, samenwerken aan het bevorderen van levens in nood. Voor veel klanten een goede reden om het merk trouw te blijven. Een loyaliteitsprogramma met een grote impact!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.