Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Transavia is in blijde verwachting

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 februari 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

Transavia is in blijde verwachting

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Transavia krijgt een baby
Transavia
Vervoer
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Reizen (prijzen)
Website, social media en video
Vliegen
Niet actief
Transavia
Transavia
TRANSAVIA Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die in 1965 is opgericht. Al meer dan 50 jaar lang brengen zij hun passagiers met veel plezier naar de mooiste zakelijke en vakantiebestemmingen in Europa. Transavia is onderdeel van de AIR FRANCE KLM Groep. Daarmee behoren ze tot de grootste luchtvaartgroep van Europa.
TRANSAVIA Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die in 1965 is opgericht. Al meer dan 50 jaar lang brengen zij hun passagiers met veel plezier naar de mooiste zakelijke en vakantiebestemmingen in Europa. Transavia is onderdeel van de AIR FRANCE KLM Groep. Daarmee behoren ze tot de grootste luchtvaartgroep van Europa.

Wil jij bij de geboorte in Seattle zijn?

Transavia verwacht een mega baby! Namelijk een splinternieuwe Boeing 737-800. Dit mooie moment wil je natuurlijk delen met je ‘dierbaren’. Fans en vaste klanten van Transavia konden daarom deel nemen aan een bijzondere winactie. Drie gelukkige winnaars kregen de kans om de groen-witte Transavia baby op te halen in Seattle bij de Boeing fabriek. De prijs was inclusief reis voor twee personen naar Seattle, verblijf, toffe rondleiding in de Boeing fabriek én uiteraard zaten de winnaars in de eerste vlucht van dit mega toestel om deze naar huis te brengen.

 

 

#teamthuisbrengers

Deze actie van Transavia werd met name via social kanalen gepromoot. Dit onder de hashtag ‘teamthuisbrengers’. Als Transavia fan wil je natuurlijk graag deel uitmaken van dit team. Op twitter reageren enthousiastelingen volop. Via een speciale actiepagina kon je t/m 14 februari je gegevens (naam, emailadres en telefoonnummer) achterlaten om zo kans te maken op de speciale reis naar Seattle.

 

 

Een mooi voorbeeld van hoe je je e-mailmarketingdatabase kunt laten groeien en klanten echte fans kan laten worden op een relevante en speelse wijze.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events