
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Transavia verwacht een mega baby! Namelijk een splinternieuwe Boeing 737-800. Dit mooie moment wil je natuurlijk delen met je ‘dierbaren’. Fans en vaste klanten van Transavia konden daarom deel nemen aan een bijzondere winactie. Drie gelukkige winnaars kregen de kans om de groen-witte Transavia baby op te halen in Seattle bij de Boeing fabriek. De prijs was inclusief reis voor twee personen naar Seattle, verblijf, toffe rondleiding in de Boeing fabriek én uiteraard zaten de winnaars in de eerste vlucht van dit mega toestel om deze naar huis te brengen.
Deze actie van Transavia werd met name via social kanalen gepromoot. Dit onder de hashtag ‘teamthuisbrengers’. Als Transavia fan wil je natuurlijk graag deel uitmaken van dit team. Op twitter reageren enthousiastelingen volop. Via een speciale actiepagina kon je t/m 14 februari je gegevens (naam, emailadres en telefoonnummer) achterlaten om zo kans te maken op de speciale reis naar Seattle.
Een mooi voorbeeld van hoe je je e-mailmarketingdatabase kunt laten groeien en klanten echte fans kan laten worden op een relevante en speelse wijze.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.