Bij Safari.com
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Safari.com heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd. Het doel is om mensen vaker op safari te laten gaan in verschillende Afrikaanse landen. Met elke boeking sparen klanten Safari Points. Het programma heeft een multi-layer opbouw, waarbij elk level staat voor een set specifieke privileges. Het doel van het programma draagt bij aan de missie van de organisatie, namelijk om zo veel mogelijk mensen te laten genieten van Afrikaanse safari’s.
Wanneer klanten een eerste lodge boeken of een SANParks boeking maken, worden zij automatisch geregistreerd voor het Safari.com Rewards programma. SANParks beheert 19 Nationale parken in Zuid-Afrika en runt verschillende accommodaties.
Het gaat om een multi-layer programma waar de deelnemers worden ingedeeld in vier verschillende levels, Zilver, Goud, Platinum en VIP. De indeling in de levels wordt gemaakt op basis van alle boekingen die de klant tot op dat moment heeft gedaan bij Safari.com. Hoe meer boekingen, hoe hoger het level. Met elke boeking die de klant doet, worden Safari Points gespaard. Deze punten stapelen op en geven bij voldoende Safari Points toegang tot een nieuw level uit het programma. Bij elk level dat klanten omhoog gaat, krijgen zij toegang tot nieuwe en grotere privileges.
De privileges waar de klanten gebruik van kunnen maken zijn kortingen op de volgende boeking. De hoogte van de korting is afhankelijk van het level waarin de klant zich op dat moment bevindt. Er zijn twee soorten kortingen waarmee gewerkt wordt:
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.