Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Van Os Membership

Sinds een aantal maanden is van Os een eigen loyaliteitsprogramma gestart: Van Os Membership. Klanten kunnen sparen voor extra kortingen op de website en in de 31 winkels van Van Os.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 juli 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Van Os Membership

Sinds een aantal maanden is van Os een eigen loyaliteitsprogramma gestart: Van Os Membership. Klanten kunnen sparen voor extra kortingen op de website en in de 31 winkels van Van Os.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Van Os Membership
Van Os
B2C
Nederland
2019

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

spaarprogramma
Voordeel, sparen
website
retail
Actief
Van Os
Van Os
VAN OS TASSEN EN KOFFERS Van Os tassen en koffers is opgericht in 1929 en is een Rotterdams familiebedrijf. Een van de kernwaarden van het bedrijf is persoonlijke aandacht: bij Van Os tassen kun je nog terecht voor oprechte en persoonlijke aandacht. Het bedrijf heeft momenteel 31 winkels verdeeld over een groot deel van Nederland. Daarnaast hebben zij op hun website een ruim assortiment van merken.
VAN OS TASSEN EN KOFFERS Van Os tassen en koffers is opgericht in 1929 en is een Rotterdams familiebedrijf. Een van de kernwaarden van het bedrijf is persoonlijke aandacht: bij Van Os tassen kun je nog terecht voor oprechte en persoonlijke aandacht. Het bedrijf heeft momenteel 31 winkels verdeeld over een groot deel van Nederland. Daarnaast hebben zij op hun website een ruim assortiment van merken.
Sinds een aantal maanden is van Os een eigen loyaliteitsprogramma gestart: Van Os Membership. Klanten kunnen sparen voor extra kortingen op de website en in de 31 winkels van Van Os.

Van Os Membership

Voor elke euro die je online of in de winkel besteedt krijg je één punt.  Hiervoor dien je je éénmalig (online) te registreren. Aan de hand van de punten die je spaart krijg je een status. Elke status heeft zijn eigen voordelen. Wanneer je je registreert begin je als Member. Als je 400 punten gespaard hebt kom je bij de hoogste status, namelijk Premium.

Jouw voordelen

Je voordelen verschillen per status. Wanneer je begint als member krijg je onder andere een cadeau bij je verjaardag, dagdeals en en pre-sale aankondiging. Als je de premium status hebt bereikt ontvang je onder andere exclusieve winacties en 20% extra korting op sale. Daarnaast word je via de nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de nieuwe coupons met exclusieve korting en aanbiedingen die voor jouw klaar staan. Je kunt de coupons in de winkel of op de webshop verzilveren.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events