Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WNF Lifeguard

Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de gaten willen houden’. Belangrijk doelen van dit programma zijn het binden van jongeren aan het merk WNF en het werven van (jonge) donateurs.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over het WNF Lifeguard programma waarbij jongeren verschillende voordelen ontvangen en het WNF steunen.
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2010
LOYALTY PROGRAM
CASE

WNF Lifeguard

Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de gaten willen houden’. Belangrijk doelen van dit programma zijn het binden van jongeren aan het merk WNF en het werven van (jonge) donateurs.

Lees hier meer over het WNF Lifeguard programma waarbij jongeren verschillende voordelen ontvangen en het WNF steunen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

WNF-Lifeguard
Wereld Natuur Fonds
Leden
Nederland
2009

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Clubprogramma
Voordeel & Korting
Clubkaart
Jongeren betrekken bij de natuur
Actief
Logo Wereld Natuur Fonds
Logo Wereld Natuur Fonds
Wereld Natuur Fonds
Wereld Natuur Fonds
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de gaten willen houden’. Belangrijk doelen van dit programma zijn het binden van jongeren aan het merk WNF en het werven van (jonge) donateurs.

Deelname
Jongeren worden Lifeguard door zich aan te melden als lid. Dit kunnen ze doen door te bellen, of door op de website een formulier in te vullen. Het lidmaatschap kost € 2,25 per maand. Na aanmelding ontvangen de nieuwe lifeguards een gadget als welkomstgeschenk

 

 

Voordelen
Elk kwartaal ontvangen leden het blad Posterzine. Hierin staan allerlei interessante artikelen over zeldzame dieren en bijzondere plekken op aarde. Tevens krijgen leden de WNF-LifeCard; een pas waarmee leden gratis toegang of korting bij veel pret- en attractieparken. Er is verder een nieuwsbrief waar iedereen zich voor kan aanmelden. Je kunt ook meedoen aan prijsvragen, spelletjes spelen op de site en het laatste nieuws lezen.

 

WNF Lifeguard Case Facts 

  • Naast de LifeGuards heeft het WNF ook nog de Rangerclub (6-12 jaar) en de Bamboeclub (vanaf 3-6 jaar)
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events