Effectieve merken hebben een sterke identiteit waar de consument zich in kan herkennen. Marketeers moeten hiervoor een goede kennis van psychologie hebben en een mentale verbinding met klanten ontwikkelen.
Deze infographic, verkregen van USC University of Southern California toont de psychologie achter het ontwikkelen van merkloyaliteit. Deze infographic laat verschillende strategieën zien hoe door middel van psychologie de loyaliteit aan een merk verbetert kan worden. Bovendien geeft het voorbeelden van populaire bedrijven die hierin geslaagd zijn. Uiteindelijk worden er tips gegeven aan marketeers, zoals de verschillende zaken die een marketeer zich moet afvragen bij het ontwikkelen van een merk.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.