Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Aanbevelen werkt!

Het profiel van een klant verkregen via aanbevelen (infographic)

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Het profiel van een klant verkregen via aanbevelen
Redactie LoyaltyFacts
5 april 2016
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Aanbevelen werkt!

Het profiel van een klant verkregen via aanbevelen (infographic)

Het profiel van een klant verkregen via aanbevelen
De klanten die je verkrijgt via aanbevelen zijn je beste en meest loyale klanten. Extole combineerde data verkregen uit eigen cases (van de merken die hun platform voor aanbevelen gebruiken) en onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek om een profiel te creëren van een klant die is gewonnen door aanbevelen.

Dit profiel leggen ze vervolgens naast de rest van de klanten zodat het effect van aanbevelen zichtbaar wordt.

 

De infographic laat zien dat klanten die via aanbeveling binnenkomen:

 

  • loyaler zijn (hogere NPS, minder kans op churn)
  • meer uitgeven (hogere LTV en AOV)
  • het bedrijf zelf ook weer bij meer nieuwe klanten aanbevelen.

 

6-reasons-why-referred-customers-are-your-best-customers

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events