Het behouden van donateurs is van groot belang voor goede doelen. Maar wat maakt een donateur nu eigenlijk tot een loyale donateur? Abila voerde recent onderzoek uit onder donateurs in de Verenigde Staten en bracht een interessant rapport uit over de bevindingen.
Het onderzoek naar de loyale donateur werd in februari 2016 uitgevoerd door Abila, een Amerikaans bedrijf dat software en service verleent aan non-profit organisaties, onder 1.136 respondenten.
Onderstaande infographic toont de meest opvallende uitkomsten van het onderzoek.
De belangrijkste resultaten worden in het onderzoek als volgt samengevat:
Het volledige onderzoek kun je hier downloaden en geeft meer verdieping op de infographic.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.