Heb jij je klant op Valentijnsdag laten weten dat je aan ze denkt? Onderstaande infographic laat zien waarom klanten van je houden terwijl anderen je ‘dumpen’. Een klant stapt bijvoorbeeld sneller over als hij of zij meerdere malen slechte service ervaart bij een bedrijf. Zo geeft 50% van de consument aan dat ze naar de concurrent zijn overgestapt die beter voldoen aan hun behoeften. En geeft 80% van de klanten aan dat zij het gevoel hebben dat een bedrijf meer had kunnen doen om hen als klant te behouden. Vergeet je klant dus niet te vertellen hoeveel je ze waardeert.
Bron: https://blog.accessdevelopment.com/member-loyalty-infographic-why-some-members-love-you-while-others-dump-you
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.