Een sterke klantenbinding kan leiden tot hogere winsten en terugkerende verkopen, maar hoe zorg je ervoor dat klanten blijven terugkomen? Je hebt misschien wel hoogwaardige producten en deskundige medewerkers, maar zonder klanten zal een bedrijf niet goed presteren op het gebied van verkoop en betrokkenheid. Merkbekendheid stelt klanten in staat vertrouwd te raken met je product of dienst. Door een positieve boodschap en merk in de levensstijl van je consument te integreren, kun je elke keer hun eerste aankoopkeuze worden.
Onderstaande infographic laat goed het verband zien tussen merkbekendheid en loyaliteit.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.