fbpx
Loyalty Insight

Hoe bereik je de millennials?

Een infographic over marketing gericht op millennials

Millennials, qua aantal de meest omvangrijke generatie in de geschiedenis, zijn geboren in de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw. Deze generatie is opgegroeid met eenvoudige toegang tot informatie, het internet en sociale netwerken. Ze hebben op dit moment meer koopkracht dan iedere andere generatie. Het is daarom voor marketeers van belang om deze generatie te begrijpen en te achterhalen wat hun aantrekt.

De universiteit van Southern California heeft zich verdiept in de marketing specifiek gericht op de generatie millennials. De bevindingen over deze generatie worden weergegeven in onderstaande infographic. Deze geeft o.a. inzicht in het profiel van de millennials, hun gewoonten en (digitale) voorkeuren. Bovendien worden er voorbeelden genoemd over hoe bekende merken inspelen op millennials en tips hoe marketeers zich effectief kunnen richten op millennials.

 

 

afbeelding millenials infographic

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Ferie van der Rest
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: