Millennials, qua aantal de meest omvangrijke generatie in de geschiedenis, zijn geboren in de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw. Deze generatie is opgegroeid met eenvoudige toegang tot informatie, het internet en sociale netwerken. Ze hebben op dit moment meer koopkracht dan iedere andere generatie. Het is daarom voor marketeers van belang om deze generatie te begrijpen en te achterhalen wat hun aantrekt.
De universiteit van Southern California heeft zich verdiept in de marketing specifiek gericht op de generatie millennials. De bevindingen over deze generatie worden weergegeven in onderstaande infographic. Deze geeft o.a. inzicht in het profiel van de millennials, hun gewoonten en (digitale) voorkeuren. Bovendien worden er voorbeelden genoemd over hoe bekende merken inspelen op millennials en tips hoe marketeers zich effectief kunnen richten op millennials.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.