Het succes van een loyaliteitsprogramma heeft ook grotendeels te maken met de promotie ervan. Enerzijds om bekendheid te creëren, anderzijds om klanten te betrekken en betrokken te houden.
Onderstaande infographic van Zinrelo laat zien hoe je bekendheid voor je loyaliteitsprogramma creëert, om zo te zorgen dat een zo groot mogelijk aandeel van je klanten gebruik gaat maken van je loyaliteitsprogramma.
Je kunt bijvoorbeeld klanten stimuleren om zich in te schrijven door hun te infomeren dat hun eerste punten al toegekend zijn. Ze zijn dan sneller geneigd om verder te sparen. Ook geeft deze infographic concrete stappen hoe je klanten die zich ingeschreven hebben, betrokken kunt houden door middel van meldingen en promotie-evenementen.
Benieuwd hoe je nieuwe of huidige loyaliteitsprogramma’s meer onder de aandacht kunt brengen? Bekijk dan onderstaande infographic voor de stappen die je dient te doorlopen.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.