Het is geen verrassing dat consumenten vaak een meer persoonlijke band met kleine bedrijven voelen. Maar die persoonlijke connecties moeten in de loop van de tijd worden verdiend. Met elke interactie, één klant tegelijk, moeten kleine bedrijven zichzelf bewijzen. Dat vertrouwen vormt de basis voor klantloyaliteit.
Met onderstaande infographic van smallbiztrends.com krijg je meer inzichten in hoe je als klein bedrijf meer klantliefde kunt winnen.
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te zien.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.