Bedrijven en merken steken veel tijd en geld in hun pogingen om klanten te betrekken. Betrokken klanten zijn namelijk betere klanten. Ze kopen meer, praten over hun ervaringen en bevelen uw producten aan. Maar wat zorgt er nu voor dat klanten betrokken worden én blijven? Waar zijn ze naar op zoek en kunt u daar op inspelen?
In de infographic van DMA vindt u informatie over de verschillende soorten loyale klanten die bestaan, wat klanten precies zoeken en waar het vaak misgaat. Het blijkt namelijk dat bedrijven niet altijd datgene aanbieden waar klanten echt naar op zoek zijn. Interessant voor iedereen die bezig is met klantloyaliteit.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.