fbpx
Loyalty Insight

Klantenbinding: wat wil uw klant nu eigenlijk? (Infographic)

Loyalty InsightMarktcijfers 16 september 2016

Bedrijven en merken steken veel tijd en geld in hun pogingen om klanten te betrekken. Betrokken klanten zijn namelijk betere klanten. Ze kopen meer, praten over hun ervaringen en bevelen uw producten aan. Maar wat zorgt er nu voor dat klanten betrokken worden én blijven? Waar zijn ze naar op zoek en kunt u daar op inspelen?

In de infographic van DMA vindt u informatie over de verschillende soorten loyale klanten die bestaan, wat klanten precies zoeken en waar het vaak misgaat. Het blijkt namelijk dat bedrijven niet altijd datgene aanbieden waar klanten echt naar op zoek zijn. Interessant voor iedereen die bezig is met klantloyaliteit.

brandteaser

 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: