
We worden steeds afhankelijker van technologie voor entertainment en informatie. Onder andere zoekmachines zorgen ervoor dat we sneller dan ooit informatie vinden. Bovendien kunnen mensen onmiddellijk communiceren via internet. Dit betekent dat digitale klantenrelaties belangrijker zijn dan ooit. In een klimaat waarin informatie voortdurend wordt uitgewisseld, is het van belang dat bedrijven werken om hun beste beentje voor te zetten.
Consumenten verwachten steeds vaker meer zorg en aandacht van bedrijven. Je kunt de relatie met klanten stimuleren en onderhouden door je communicatiestrategieën aan te passen om merkloyaliteit te vergroten. Als klanten contact opnemen met je bedrijf, verwachten ze dat je weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en wat hun vorige afspraken waren. Mensen zijn bereid om meer te betalen voor vriendelijkheid en uitzonderlijke klantenservice.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.