Fastfoodrestaurants zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Denk aan de McDonald’s, Domino’s pizza of Burger King. Door middel van diverse acties zijn ze continue bezig om klanten te behouden. The Media Divison of Publishers Clearing House heeft onderzoek gedaan naar klantloyaliteit bij fastfoodrestaurants en de belangrijkste uitkomsten in een infographic gezet.
Zo geeft ongeveer de helft van de respondenten aan dat zij naar de concurrent gaan wanneer zij daar coupons voor ontvangen en kiest ongeveer 20% voor de concurrent als ze een beloningsprogramma zouden aanbieden. 50% van de vrouwen en 45% van de mannen geeft aan dat zij een app willen gebruiken als daar ook coupons en kortingen terug te vinden zijn.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.