Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Lastige klanten

Over 15 soorten ‘veeleisende’ klanten en wat ze blij maakt [infographic]

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 juli 2015
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

Lastige klanten

Over 15 soorten ‘veeleisende’ klanten en wat ze blij maakt [infographic]

Een beetje bedrijf houdt van zijn klanten. Maar niet alle klanten zijn engeltjes. In ‘the wonderful world of clients’ worden 15 typen lastige klanten op grappige wijze neergezet. De infographic biedt inzicht in hoe deze typen klanten te herkennen en wat te doen om ze tevreden te houden.

 

In de infographic, opgesteld door Ciplex, worden een 15-tal typen ‘veeleisende’ klanten gekarakteriseerd. Met een korreltje zout natuurlijk. Wat ons betreft zijn ze minstens zo toepasbaar voor B2B als B2C klanten. Een aantal voorbeelden zijn:

 

  • I’m Not Really Sure What I Want.
  • Everything’s an Emergency
  • I Needed This Done Yesterday.
  • I Assumed This was Included.
  • Ms. I Hate That Color for No Reason.

 

FieldGuidetotheWonderfulWorldofClients-Ciplex

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events