Een beetje bedrijf houdt van zijn klanten. Maar niet alle klanten zijn engeltjes. In ‘the wonderful world of clients’ worden 15 typen lastige klanten op grappige wijze neergezet. De infographic biedt inzicht in hoe deze typen klanten te herkennen en wat te doen om ze tevreden te houden.
In de infographic, opgesteld door Ciplex, worden een 15-tal typen ‘veeleisende’ klanten gekarakteriseerd. Met een korreltje zout natuurlijk. Wat ons betreft zijn ze minstens zo toepasbaar voor B2B als B2C klanten. Een aantal voorbeelden zijn:
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.