fbpx
Loyalty Insight

Loyaliteit als sleutel tot herstel

Veel bedrijven met zakelijke klanten hebben het momenteel lastig. COVID-19 heeft niet alleen invloed op onze volksgezondheid, maar ook op onze economie. Het is voor bedrijven in deze tijd juist belangrijk om te investeren in loyaliteitsprogramma’s. Want als het nu lukt om klanten loyaal te houden aan je merk, is het bedrijf straks klaar om te profiteren van de opgekropte vraag wanneer het herstel zich aandient.

Onderstaande infographic bevat 6 punten die aanbevelen hoe loyaliteit bedrijven juist nu kan helpen. Deze punten geven bedrijven handvaten om loyaliteitsprogramma’s te verbeteren en een boost te geven wanneer de vraag groter wordt.

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te zien.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: