Welk bedrijf droomt hier niet van? Het kunnen herkennen van je klant op elk mogelijk moment; zowel online via apps, websites en email als offline via bezoeken aan fysieke winkels of een belletje naar het call center. Dit alles om de individuele klantervaring zo persoonlijk en relevant mogelijk te krijgen. Wat staat er nog overeind van de voorspellingen voor 2017? Tijd om de balans op te maken.
Customer loyalty krijgt de hoogste prioriteit voor marketeers in 2017. Dit voorspelde Signal, een marketing technologie bedrijf uit de Verenigde Staten die onderzoek heeft gedaan naar de trends en voorspellingen voor digital marketing in 2017. Wereldwijd vindt 73% van de marketeers dat de klant een persoonlijke ervaring nodig heeft om succesvol te zijn. Helaas denkt slechts 37% dit ook daadwerkelijk te kunnen realiseren. Het is noodzakelijk dat ook de top van een bedrijf het belang inziet dat data en technologie nodig zijn om de ‘customer experience’ tot een hoger niveau te brengen.
Vaar jij nog de juiste koers? Onderstaande infographic geeft inzicht in de 8 trends van nu en actiestappen om je verder op weg helpen.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.