
Merken die inspelen op de emoties van consumenten kunnen een hoger niveau van vertrouwen creëren. Dit zorgt op zijn beurt voor een loyaliteitscultuur die een unieke positie in de markt en langetermijngroei kan garanderen. Er zijn maar weinig merken die de luxe hebben om loyale klanten van verschillende leeftijdsgroepen te behouden. Toch slaagt Amazon er echter in om de leeftijd te overstijgen. De retailgigant verschijnt in de top vijf voor Millennials, Gen X en Baby Boomers.
Klik op de infographic voor een beter beeld.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.