Het gebruik van smartphones blijft wereldwijd stijgen. 2015 toont het grootste percentage smartphone gebruik tot nu toe. Je telefoon neem je daarnaast ook (bijna) altijd overal mee naar toe. Het is dus het ideale middel om een loyaliteitsprogramma op aan te bieden. Maar hoe zien consumenten mobile loyalty?
Het is voor organisaties en marketeers van groot belang te begrijpen hoe consumenten hun smartphone gebruiken. Reden voor het Mobile marketing en research bedrijf Vibes om onderzoek te doen naar de mobiele voorkeuren en manier van smartphonegebruik door consumenten.
Onderstaande infographic toont een aantal van de opvallendste resultaten van dit onderzoek, het gehele onderzoek van Vibes (2016 Mobile Consumer Study) kun je hier downloaden.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.