Wanneer je consumenten geen persoonlijke relevantie biedt, zorgt dit voor veel frustratie. Om persoonlijke ervaringen te ontwikkelen is er uiteraard wel persoonlijke informatie nodig. Iets waar veel consumenten terughoudend in zijn. Dit zorgt voor een personalisatie-privacy paradox.
Onderstaande infographic laat een afweging zien tussen hyper relevante diensten die organisaties kunnen bieden en het vertrouwen in het gebruik van persoonlijke gegevens.
Onlangs deed Accenture een onderzoek naar wat consumenten precies willen en verwachten. Zij voorspellen dat kunstmatige intelligentie, machine learning en digitale assistants de norm worden en ook steeds geavanceerder zullen worden. Dit is succesvol wanneer consumenten het vertrouwen hebben dat er goed met hun persoonlijke data wordt omgegaan en meer willen delen in ruil voor meerwaarde.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.