Personalisatie van e-mails vindt op verschillende niveaus plaats. Voor sommige betekent dit dat een voornaam in een e-mail wordt vermeld. Voor anderen omvat personalisatie de volledige e-mailflow, inclusief gepersonaliseerde naam, inhoud en de tijd waarop een e-mail wordt verstuurd.
Wil jij ook weten wat voor mogelijkheden er zijn qua gepersonaliseerde e-mails? Deze infographic van Email Monks geeft je handige voorbeelden en legt uit hoe je personalisatie op een goede manier inzet.
Als je op onderstaande afbeelding klikt, kan je de infograhic in het groot bekijken.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.