Voor een positieve klantervaring is het van belang om de ervaring van klanten in je bedrijfsactiviteiten centraal te stellen. Dit is belangrijk omdat er een sterke relatie is tussen een positieve klantervaring en de tevredenheid en loyaliteit van je klanten. Deze infographic geeft inzicht in wat er de komende jaren gaat veranderen op het gebied van customer experience.
Veranderingen in technologie en verwachtingen van de consument zorgen ervoor dat de customer experience bij bedrijven constant moet worden verbetert.
Kun jij de verwachtingen van je klanten blijven waarmaken? Onderstaande infographic van Sage Advice geeft voorspellingen voor 2020 op het gebied van customer experience.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.