Inmiddels weten we dat loyale klanten meer besteden dan nieuwe klanten, zij zijn je meest betrokken klanten. Een gelukkige en tevreden klant is niet automatisch een loyale klant, daar zitten nog een aantal stappen tussen, maar om loyale klanten te krijgen begin je bij het begin: een gelukkige klant.
Vanuit hier groeit een duurzame relatie en kom je steeds dichterbij de loyale klant. Deze infographic geeft je vijf manier om je klanten nog gelukkiger te maken.
Klik op de link om de infographic te zien
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.