Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
23 september 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.

 

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in de mailbox. De mail bevat een kortingscode die de klant kan verzilveren bij een eerste aankoop. Een warm welkom waar de portemonnee blij mee is!

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.