
Marcel’s Green Soap speelt slim in op het zomer- en vakantiegevoel. Met de herkenbare zin “Ik ga op reis en neem mee…” verwijst de campagne naar het bekende spelletje én naar het gemak van duurzaam reizen. De campagne benadrukt hoe handig de kleine zeepjes zijn voor op reis: ze zijn compact, licht, nemen weinig ruimte in beslag én zijn ook nog eens milieuvriendelijk. Daarmee zijn ze de ideale reisgenoten.
Zo laat Marcel’s Green Soap zien dat je niet alleen thuis duurzaam kunt leven, maar ook onderweg. Door slimme oplossingen aan te bieden en een positieve, toegankelijke tone of voice in hun e-mail te gebruiken, versterkt Marcel’s Green Soap met deze campagne de band met hun klanten en stimuleert het herhaalaankopen én loyaliteit.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.