Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke aanpak bij Puma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke aanpak bij Puma

Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.

Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin Puma aangeeft de klant beter te willen leren kennen. Puma hoopt hiermee haar loyalty journey vollediger te maken en haar klanten te verrassen op bijzondere momenten. In ruil voor deze gegevens, biedt Puma nieuwtjes op basis van persoonlijke interesses, een verjaardagsverrassing en actuele aanbiedingen in winkels in de buurt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.