Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Waardering bij jubileum als WE IS ME member

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 september 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Waardering bij jubileum als WE IS ME member

WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor het loyaliteitsprogramma van WE Fashion hebben onlangs een mailtje ontvangen van de modeketen. In de mail wordt de klant gewaardeerd voor de betrokkenheid van het afgelopen jaar. Om dit moment extra betekenis te geven ontvangen zij 25 korting op een item naar keuze.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.