Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in contact te staan met hun klanten. Door het programma wordt er effectief gebouwd aan het binden en behouden van waardevolle klanten. Loyaliteitsprogramma’s verdienen zichzelf hierdoor dubbel en dwars terug, mits het goed wordt uitgevoerd!
Een handig marketinginstrument dus, maar zeker geen nieuwe. Zo stamt de eerste vorm van een loyaliteitsprogramma al uit 1793! LoyaltyLion heeft de geschiedenis en ontwikkeling van loyaliteitsprogramma in kaart gebracht, tot aan de vorm die wij hedendaags kennen en gebruiken.
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken.
Bron: LoyaltyLion.com
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.