Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De kracht van Premium loyaliteitsprogramma's

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Paying Premium
Redactie LoyaltyFacts
23 oktober 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

De kracht van Premium loyaliteitsprogramma's

Paying Premium

De afgelopen tijd is er een toename in het aantal Premium programma’s dat wordt aangeboden. Bij Premium loyaliteitsprogramma’s betaalt de gebruiker in ruil voor beloningen. Waar normaliter een gebruiker eerst een aankoop doet en daarvoor een beloning ontvangt, werkt dit programma eigenlijk omgekeerd. Eerst vindt er een betaling plaats, dan een beloning en vervolgens kan er met de beloning een aankoop gedaan worden. Een bekend voorbeeld hiervan is Amazone Prime. Bij dit programma wordt er een vast bedrag betaald voor voordelen. Enkele voorbeelden van voordelen zijn gratis verzending en vandaag besteld is morgen in huis.

In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores.

 

 

Klik op de infographic voor het volledige beeld. 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 april 2025

Slimme concurrentiestrategieën versterken klantloyaliteit

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 april 2025

Slimme concurrentiestrategieën versterken klantloyaliteit

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

19 maart 2025

Van gespaarde punten naar verzilveren

Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

19 maart 2025

Van gespaarde punten naar verzilveren

Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

28 maart 2025

De sleutel tot brand loyalty in E-commerce

Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

28 maart 2025

De sleutel tot brand loyalty in E-commerce

Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.