Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De noodzaak van loyalty programma's tijdens het Coronavirus

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 mei 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

De noodzaak van loyalty programma's tijdens het Coronavirus

De loyaliteitsmarketeer staat voor een uitdaging. Wat voor impact heeft het Coronavirus op de houding ten aanzien van loyalty programma’s?  Hoe kunnen loyalty programma’s zich aanpassen om mensen te helpen in deze tijd? The Wise Marketer heeft een artikel gepubliceerd met antwoorden op deze vragen, zodat we elkaar kunnen helpen in deze uitdagende tijden.

Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.