Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar klantwaarde en verschillende klantrelaties en de verhouding tot relatiebeëindiging tussen organisaties en klanten.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Een onderzoek naar klantwaarde en verschillende klantrelaties en de verhouding tot relatiebeëindiging tussen organisaties en klanten.

Veel bedrijven willen graag alle klanten behouden, maar is dat verstandig? Een groot deel van de bedrijven heeft ook een groep klanten die geen positieve bijdrage leveren aan het bedrijfsresultaat. Rationeel gezien zouden bedrijven meer aandacht moeten besteden aan goede klanten en minder aan slechte, om in ieder geval de goede klantrelaties te behouden. Maar wat bepaalt nu eigenlijk welke klanten goede klanten zijn en welke slechte?

Dunck Loyalty

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

22 mei 2025

De resultaten van de CSS Benchmark 2024 zijn bekend!

Dunck heeft, net als elk jaar, de CSS Benchmark weer naar buiten gebracht. Hierin wordt duidelijk hoe loyaal donateurs zijn van de deelnemende goede doelen.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

22 mei 2025

De resultaten van de CSS Benchmark 2024 zijn bekend!

Dunck heeft, net als elk jaar, de CSS Benchmark weer naar buiten gebracht. Hierin wordt duidelijk hoe loyaal donateurs zijn van de deelnemende goede doelen.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

23 april 2025

Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando

Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

23 april 2025

Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando

Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

17 april 2025

Eenzijdige vriendschappen leiden tot zichtbare loyaliteit

Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

17 april 2025

Eenzijdige vriendschappen leiden tot zichtbare loyaliteit

Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.