Het Canadese loyalty bureau Bond Brand Loyalty brengt dit jaar voor het achtste jaar een rapport uit met de belangrijkste cijfers en ontwikkelingen rondom loyaliteit van de afgelopen periode. Het is het grootste onderzoek dat jaarlijks wordt uitgevoerd naar dit onderwerp. Maar liefst 800 verschillende loyaliteitsprogramma uit 18 verschillende sectoren worden door meer dan 50.000 consumenten beoordeeld.
Het Canadese loyalty bureau Bond Brand Loyalty brengt dit jaar voor het achtste jaar een rapport uit met de belangrijkste cijfers en ontwikkelingen rondom loyaliteit van de afgelopen periode. Het is het grootste onderzoek dat jaarlijks wordt uitgevoerd naar dit onderwerp. Maar liefst 800 verschillende loyaliteitsprogramma uit 18 verschillende sectoren worden door meer dan 50.000 consumenten beoordeeld.
Loyaliteit lijkt steeds sneller te veranderen. Consumenten hebben steeds hogere verwachtingen en met de continue toevoer van nieuwe bedrijven én nieuwe technologieën is de markt continu aan het veranderen. Hoe houd je jou klanten dan nog loyaal? Alleen korting aanbieden aan je vaste klanten is al lang niet meer genoeg. Maar wat dan wel?
Allereerst komt Bond Brand Loyalty met een aantal algemene feiten over loyalty in het afgelopen jaar. De belangrijkste en meest opvallende feiten staan hieronder opgesomd:
Zoals aangegeven is alleen korting bieden aan je vaste klanten niet meer genoeg. Daarom komt Bond Brand Loyalty met een aantal (nieuwe) kansen die mogelijk veel kunnen gaan betekenen in loyalty land:
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.