Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 juli 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

Ruim driekwart van de klanten die loyaal is aan een merk, kunnen meer dan 10 jaar betrokken blijven bij dat merk. Het wordt voor bedrijven dan ook steeds interessanter om zich te focussen op de loyaliteit van hun klanten. Daarom starten zij steeds vaker hun eigen loyaliteitsprogramma’s. Toch zijn er nog een aantal organisaties die achter blijven.

Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een rijtje gezet waarom elk bedrijf een loyaliteitsprogramma zou moeten hebben.

Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.