Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 juli 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

Ruim driekwart van de klanten die loyaal is aan een merk, kunnen meer dan 10 jaar betrokken blijven bij dat merk. Het wordt voor bedrijven dan ook steeds interessanter om zich te focussen op de loyaliteit van hun klanten. Daarom starten zij steeds vaker hun eigen loyaliteitsprogramma’s. Toch zijn er nog een aantal organisaties die achter blijven.

Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een rijtje gezet waarom elk bedrijf een loyaliteitsprogramma zou moeten hebben.

Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

19 juni 2024

AI loyaliteitsprogramma’s: Maatwerk voor elke klant

Ontdek hoe AI loyaliteitsprogramma’s transformeert: van gepersonaliseerde ervaringen tot fraudedetectie en verbeterde klantenservice. Verhoogde efficiëntie en klantloyaliteit zijn slechts het begin.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

19 juni 2024

AI loyaliteitsprogramma’s: Maatwerk voor elke klant

Ontdek hoe AI loyaliteitsprogramma’s transformeert: van gepersonaliseerde ervaringen tot fraudedetectie en verbeterde klantenservice. Verhoogde efficiëntie en klantloyaliteit zijn slechts het begin.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

27 juni 2024

Het Member Lifecycle Management Model

Het Member Lifecycle Management Model (MLM) beschrijft een strategie voor het beheer van de levenscyclus van een lid gedurende zijn of haar lidmaatschap. Het MLM

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

27 juni 2024

Het Member Lifecycle Management Model

Het Member Lifecycle Management Model (MLM) beschrijft een strategie voor het beheer van de levenscyclus van een lid gedurende zijn of haar lidmaatschap. Het MLM

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 mei 2024

The moment of truth

Door het creëren van nieuwe moments of truth bij tevreden klanten zorgen hospitality bedrijven dat de loyaliteit omhoog gaat!

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 mei 2024

The moment of truth

Door het creëren van nieuwe moments of truth bij tevreden klanten zorgen hospitality bedrijven dat de loyaliteit omhoog gaat!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.