Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 juli 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

Ruim driekwart van de klanten die loyaal is aan een merk, kunnen meer dan 10 jaar betrokken blijven bij dat merk. Het wordt voor bedrijven dan ook steeds interessanter om zich te focussen op de loyaliteit van hun klanten. Daarom starten zij steeds vaker hun eigen loyaliteitsprogramma’s. Toch zijn er nog een aantal organisaties die achter blijven.

Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een rijtje gezet waarom elk bedrijf een loyaliteitsprogramma zou moeten hebben.

Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

17 maart 2022

De voor- en nadelen van een loyaliteitskaart

Wat is een loyaliteitskaart? Een loyaliteitskaart is een beweegreden voor bestaande klanten om hen aan te moedigen terug te komen voor herhaalaankopen. In feite beloon

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

17 maart 2022

De voor- en nadelen van een loyaliteitskaart

Wat is een loyaliteitskaart? Een loyaliteitskaart is een beweegreden voor bestaande klanten om hen aan te moedigen terug te komen voor herhaalaankopen. In feite beloon

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

15 maart 2022

April: de internationale customer loyalty maand

Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers extra gestimuleerd worden om loyale

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

15 maart 2022

April: de internationale customer loyalty maand

Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers extra gestimuleerd worden om loyale

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

18 februari 2022

In gesprek met Google’s data strateeg

Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren namelijk bereid om meer gegevens

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

18 februari 2022

In gesprek met Google’s data strateeg

Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren namelijk bereid om meer gegevens

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events