Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 juli 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Voor elk bedrijf een loyaliteitsprogramma

Ruim driekwart van de klanten die loyaal is aan een merk, kunnen meer dan 10 jaar betrokken blijven bij dat merk. Het wordt voor bedrijven dan ook steeds interessanter om zich te focussen op de loyaliteit van hun klanten. Daarom starten zij steeds vaker hun eigen loyaliteitsprogramma’s. Toch zijn er nog een aantal organisaties die achter blijven.

Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een rijtje gezet waarom elk bedrijf een loyaliteitsprogramma zou moeten hebben.

Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

24 februari 2025

De kracht van communicatie in loyaliteitsprogramma's

Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

24 februari 2025

De kracht van communicatie in loyaliteitsprogramma's

Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 februari 2025

Hoe een festivalplek je loyaal maakt

De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 februari 2025

Hoe een festivalplek je loyaal maakt

De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

27 januari 2025

Factoren voor Klantloyaliteit in de Telecomsector

Hoe klanttevredenheid, netwerkkwaliteit en technologische innovaties bijdragen aan het bevorderen van loyaliteit in de telecomindustrie.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

27 januari 2025

Factoren voor Klantloyaliteit in de Telecomsector

Hoe klanttevredenheid, netwerkkwaliteit en technologische innovaties bijdragen aan het bevorderen van loyaliteit in de telecomindustrie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.