Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Picnic trakteert met taart

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Chrissy Strengers
Chrissy Strengers
8 april 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Picnic trakteert met taart

Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland.
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland.
Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland.
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland.

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum. Om de Picnic-verjaardag te vieren, ontvangen klanten bij de volgende bestelling een gratis taart.

 

 

Chrissy Strengers

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.