Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Beleef meer met Club Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mirte van der Werff
Mirte van der Werff
20 oktober 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Beleef meer met Club Pathé

Pathé
Pathé
Pathé is met miljoenen bezoekers per jaar de grootste bioscooporganisatie van Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Dagelijks brengt Pathé mensen samen om de magie van film te beleven.
Pathé is met miljoenen bezoekers per jaar de grootste bioscooporganisatie van Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Dagelijks brengt Pathé mensen samen om de magie van film te beleven.
Pathé
Pathé
Pathé is met miljoenen bezoekers per jaar de grootste bioscooporganisatie van Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Dagelijks brengt Pathé mensen samen om de magie van film te beleven.
Pathé is met miljoenen bezoekers per jaar de grootste bioscooporganisatie van Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Dagelijks brengt Pathé mensen samen om de magie van film te beleven.

Pathé speelt slim in op de beleving van haar bezoekers met een spaaractie binnen het Club Pathé-programma, waarbij leden kunnen sparen voor een gratis popcorn bij hun volgende filmbezoek. Bij elk bezoek aan een ‘’speciale’’ Pathé zaal (3D, Dolby, iMax, etc.) ontvangen leden 1 stempel. Bij 3 stempels kunnen leden de gratis popcorn voucher claimen.
 
De actie benadrukt niet alleen de kleine extra’s die een avondje film bijzonder maken, maar versterkt ook de band tussen Pathé en haar trouwe bezoekers. Door voordelen exclusief beschikbaar te maken voor leden, voelt het bioscoopbezoek persoonlijker en waardevoller. Zo verandert Pathé een eenvoudige beloning in een middel om loyaliteit te vergroten: elke gespaarde popcorn is een herinnering aan een fijne avond uit én een reden om snel weer terug te komen.
 

Mirte van der Werff

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.