ZO verrast haar klanten met de gouden tip voor een schoon huis. Veel mensen zien op tegen schoonmaken en stellen het vaak uit. Er wordt pas schoongemaakt als het vuil zichtbaar is. Maar dan heb je vaak agressieve schoonmaakmiddelen nodig. Zo geeft aan dat schoonmaken een psychologische drempel heeft en dat zij de gouden tip hebben om deze drempel te verlagen. ZO heeft namelijk een fles die je neerzet op de plek waar je hem gebruikt.
Je kan ZO sanitair schoon bijvoorbeeld naast je shampooflessen en douchegel zetten. Hierdoor kan je na het douchen gelijk je cabine insprayen en laten drogen, hierdoor voorkom je kalk- en zeepaanslag. Maar niet alleen in de douche komt de fles goed van pas. ZO alles schoon zet je makkelijk op je bureau, hierdoor kan je aan het einde van je werkdag even je toetsenbord verschonen. Dit is namelijk een bron van bacteriën en vuil. Je kan een fles van ZO ook neerzetten in de keuken, garage of auto.
ZO heeft de flessen ontworpen dat deze een leven lang meegaan en bijgevuld kunnen worden. Op deze manier willen ze onnodig vervoer van spullen vermijden. De klant krijgt naast deze tips een korting op de ‘Forever bottles’ met levenslange garantie. Met deze mail wil ZO klanten stimuleren om hun duurzame schoonmaaksysteem te gebruiken en stappen zetten om hun ambitie ‘een schone plek voor iedereen, zonder dat we het milieu om zeep helpen’ te behalen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.