Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dat is pas een warm welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
28 november 2011
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dat is pas een warm welkom

Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.

Voor Nespresso is niets belangrijker dan dat klanten kunnen genieten van de lekkerste koffie, elke dag opnieuw. Daarom stuurt het koffiemerk nieuwe klanten een leuk welkomstpakketje toe. Middels het bijgevoegde kaartje laten ze de ontvanger weten wat hij van Nespresso kan verwachten: een uitgebreid assortiment waarmee alles kan en mag. Daarnaast nodigt Nespresso de klant uit om meer te leren over wat hij samen met Nespresso kan doen op het gebied van duurzaamheid, om de wereld van koffie te behouden. Hiermee heeft Nespresso een sterk contactmoment te pakken om binding met nieuwe klanten te creëren en hun merkwaarden over te brengen.

 

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.