Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bijna jarig!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
22 december 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bijna jarig!

Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.

In de aanloop naar hun verjaardag kijken mensen graag uit naar de speciale dag. Sissy-Boy helpt hun klanten hierbij, door ze vlak voor hun verjaardag al een verjaardag bericht te sturen. Met de kortingsvoucher die het kledingmerk hierbij cadeau doet hoopt Sissy-Boy dat klanten bij hun nieuwe verjaardag outfit bij ze komen uitzoeken.

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.