Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
21 maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo
Jumbo
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Gecontroleerd worden bij de zelfscankassa vindt niet iedereen even prettig. Dat heeft Jumbo goed begrepen. In hun supermarkt in Leidsche Rijn introduceren ze een innovatief initiatief om deze ervaring volledig te transformeren: het rad van fortuin. Klanten die een succesvolle steekproef van minstens zes producten hebben doorstaan, krijgen de kans om aan het rad te draaien. Zo weet Jumbo van een potentieel negatieve ervaring een extra positieve ervaring te maken. Oftewel: een sterk voorbeeld van een loyalty-campagne.

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.