Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ik ga op reis en neem mee

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lily Bangma
Lily Bangma
24 juli 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ik ga op reis en neem mee

Marcel’s Green Soap
Marcel’s Green Soap
Marcel’s Green Soap is een Nederlands merk dat in 2016 werd opgericht door Marcel Belt. Het begon als een duurzaam initiatief vanuit huis. Sinds 2019 zijn de producten ook in de supermarkt te vinden, met een assortiment dat naast zeep ook shampoo, allesreiniger en andere ecologische producten omvat.
Marcel’s Green Soap is een Nederlands merk dat in 2016 werd opgericht door Marcel Belt. Het begon als een duurzaam initiatief vanuit huis. Sinds 2019 zijn de producten ook in de supermarkt te vinden, met een assortiment dat naast zeep ook shampoo, allesreiniger en andere ecologische producten omvat.
Marcel’s Green Soap
Marcel’s Green Soap
Marcel’s Green Soap is een Nederlands merk dat in 2016 werd opgericht door Marcel Belt. Het begon als een duurzaam initiatief vanuit huis. Sinds 2019 zijn de producten ook in de supermarkt te vinden, met een assortiment dat naast zeep ook shampoo, allesreiniger en andere ecologische producten omvat.
Marcel’s Green Soap is een Nederlands merk dat in 2016 werd opgericht door Marcel Belt. Het begon als een duurzaam initiatief vanuit huis. Sinds 2019 zijn de producten ook in de supermarkt te vinden, met een assortiment dat naast zeep ook shampoo, allesreiniger en andere ecologische producten omvat.

Marcel’s Green Soap speelt slim in op het zomer- en vakantiegevoel. Met de herkenbare zin “Ik ga op reis en neem mee…” verwijst de campagne naar het bekende spelletje én naar het gemak van duurzaam reizen. De campagne benadrukt hoe handig de kleine zeepjes zijn voor op reis: ze zijn compact, licht, nemen weinig ruimte in beslag én zijn ook nog eens milieuvriendelijk. Daarmee zijn ze de ideale reisgenoten.
 
Zo laat Marcel’s Green Soap zien dat je niet alleen thuis duurzaam kunt leven, maar ook onderweg. Door slimme oplossingen aan te bieden en een positieve, toegankelijke tone of voice in hun e-mail te gebruiken, versterkt Marcel’s Green Soap met deze campagne de band met hun klanten en stimuleert het herhaalaankopen én loyaliteit.
 

Lily Bangma

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.