Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nierstichting bedankt haar collectanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nierstichting bedankt haar collectanten

Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.

Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met de collecteweek. Als dank hiervoor ontving zij een kaart én email.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.