Xtra leuk, Xtra makkelijk

Xtra Xenos biedt klanten een laagdrempelig loyaliteitsprogramma met direct voordeel, passend bij de toegankelijke en vriendelijke uitstraling van het merk.
Douglas Beauty Card 2.0 verbindt loyaliteit met emotie

Douglas lanceert de vernieuwde Beauty Card: duurzaam design, drievoudige tiers en exclusieve ervaringen
Loyaliteit met een missie

Bij Marie-Stella-Maris draait loyaliteit niet alleen om kortingen, maar ook om duurzaamheid, hergebruik en maatschappelijke impact – met refill-kortingen, een community en structurele donaties.
Hoe win je het hart terug van voormalig donateurs?

In onze dynamische wereld is het onvermijdelijk dat er donateurs verloren gaan. Een winbackprogramma biedt de mogelijkheid om deze voormalig donateurs terug te winnen. Greenpeace creëert met haar winbackprogramma opnieuw vertrouwen en verbondenheid, wat de basis is voor loyaliteit.
M&M’s Fun Club

M&M’s lanceert de Fun Club, een loyaliteitsprogramma waarbij leden punten sparen voor exclusieve prijzen en ervaringen, waaronder een unieke overnachting in de M&M’s-winkel op Times Square.
Het spaarprogramma voor vakmensen

Würth laat zien hoe klantloyaliteit wordt versterkt met een toegankelijk spaarprogramma, zowel digitaal als op papier, dat vakmensen beloont voor hun aankopen
Bouwen aan loyaliteit onder installateurs

Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Flying Blue vereenvoudigt de route naar Ultimate-status

Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een hoger niveau getild.
Leaving the world Lusher than we found it

Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid bevordert.
Inclusieve arbeidsvoorwaarden op maat!

De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen om een flexibel inzetbaar benefitspakket, bovenop de bestaande arbeidsvoorwaarden. Alleo biedt hiervoor een oplossing met arbeidsvoorwaarden die net zo persoonlijk en divers zijn als de generaties op de arbeidsmarkt zelf!