Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Xtra leuk, Xtra makkelijk

Xtra Xenos biedt klanten een laagdrempelig loyaliteitsprogramma met direct voordeel, passend bij de toegankelijke en vriendelijke uitstraling van het merk.

Loyaliteit met een missie

Bij Marie-Stella-Maris draait loyaliteit niet alleen om kortingen, maar ook om duurzaamheid, hergebruik en maatschappelijke impact – met refill-kortingen, een community en structurele donaties.

Hoe win je het hart terug van voormalig donateurs?

In onze dynamische wereld is het onvermijdelijk dat er donateurs verloren gaan. Een winbackprogramma biedt de mogelijkheid om deze voormalig donateurs terug te winnen. Greenpeace creëert met haar winbackprogramma opnieuw vertrouwen en verbondenheid, wat de basis is voor loyaliteit.

M&M’s Fun Club

M&M’s lanceert de Fun Club, een loyaliteitsprogramma waarbij leden punten sparen voor exclusieve prijzen en ervaringen, waaronder een unieke overnachting in de M&M’s-winkel op Times Square.

Het spaarprogramma voor vakmensen

Würth laat zien hoe klantloyaliteit wordt versterkt met een toegankelijk spaarprogramma, zowel digitaal als op papier, dat vakmensen beloont voor hun aankopen

Inclusieve arbeidsvoorwaarden op maat!

De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen om een flexibel inzetbaar benefitspakket, bovenop de bestaande arbeidsvoorwaarden. Alleo biedt hiervoor een oplossing met arbeidsvoorwaarden die net zo persoonlijk en divers zijn als de generaties op de arbeidsmarkt zelf!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.