Dat is een heel ander gezicht!
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Dat Kruidvat een succesvol loyaliteitsprogramma in beheer heeft is geen nieuws. We schreven er al over in 2011. Maar zoals de drogist mensen helpt bij complete make-overs, heeft Kruidvat haar eigen loyaliteitsprogramma ook aardig opgedoft! Naast een vernieuwde invulling, heeft het programma ook letterlijk een nieuw gezicht. Een vrolijke mascotte in de vorm van een aaibaar hartje, genaamd Koko. En zij heeft veel moois voor Kruidvatklanten in petto.
“Wij hebben bewust gekozen voor een extra communicatielaag naast ons merkconcept met Lies. Door ‘Koko’ krijgt ons loyaliteitsprogramma écht een eigen gezicht’’
– Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat.
We lóóóve gratis
Op maandag 20 maart 2023 werd de campagne ‘We lóóóve gratis’ gelanceerd. Hierin wordt de vernieuwde propositie van het loyaliteitsprogramma onder de aandacht gebracht. Het programma beloont clubleden vanaf nu met, je raad het al, heel veel gratis producten.
Een opvallend voorbeeld hiervan is het baby-voordeel dat Kruidvat biedt in haar vernieuwde loyaliteitsprogramma. Wanneer een deelnemer haar uitgerekende datum of geboortedatum van het kindje laat weten aan Kruidvat, ontvangt deze een gratis babytas, passende nieuwsbrieven met gratis producten en korting, gratis dubbele spaarpunten op veel babyproducten en überhaupt gratis babyproducten voor spaarpunten.
Naast deze gratis producten worden clubleden verblijd met exclusieve extra’s als welkomstcadeaus en club- en winacties.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.