fbpx
Loyalty Program

CASE: Nivea introduceert loyaliteitsprogramma

Bij lancering webshop in India

Loyalty ProgramCase 25 januari 2021
Nivea introduceert loyaliteitsprogramma
Naam NIVEA Care Family
Organisatie NIVEA
Sector B2C
Land India
Sinds 2020
Type programma Voordeelprogramma
Benefits Voordelen, korting
Dragers Website
Thematiek Cosmetica
Status Actief

NIVEA

NIVEA is een Duits merk dat gespecialiseerd is in persoonlijke verzorging. Het merk maakt onderdeel uit van multinational Beiersdorf AG.

 

Eind 2020 is NIVEA van start gegaan met een webshop in India. Hierbij heeft het cosmeticamerk voor het eerst in haar bestaan een loyaliteitsprogramma gelanceerd.

Hoe werkt het?

Het programma biedt veel mogelijkheden om punten (Care Points) te sparen, onder andere door:

  • Een account aan te maken
  • Je verjaardag door te geven
  • Je profiel compleet te maken door alle gegevens in te vullen
  • Iets te liken op Facebook van NIVEA
  • Een bericht van NIVEA te delen op Facebook
  • NIVEA te volgen op Instagram

Met de gespaarde punten, ontvangen klanten korting op hun aankopen. Zo ontvangen zij bij 5000 gespaarde Care points 250 Indiase roepie korting, omgerekend ongeveer €2,85.

Of het programma in de toekomst ook in Europa gelanceerd zal worden, is nog onbekend.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: